One Piece: Super Grand Battle! X Secret 38th Character Teased In Saikyou Jump

In 3DS
1064 Views

You may also like:

  • Morgiana

    Eh?

  • Definitely a Mecha-Luffy.

    • son goku

      Lol hell no

    • son goku

      It sabo

      • I was just having a joke lol

        • son goku

          lol

  • Lucasn44

    Sabo

  • timanel1

    well put sabo, kidd, enel, rob luci and u have the best game of one piece

  • Guest

    It’s Sabo…

  • Guest

    Why is there NO news about Pirate warriors 3….

    • son goku

      Ikr

    • TheGameTagerZ

      Coming soon I’m sure.

    • Kiera

      Jump Festa I hope, can’t wait for it.

    • Sleepingdragon55

      Yeah it has been over 2 months. lets all just hope it will have cavendish

  • Kiera

    I hope there will be any Stage DLC, a new Charakter is cool but wonder how to get it.

  • abdoulhay ceesay

    WTF i leave a comment about Toei finishing up the D block and thats not appropriate? while others just say ITS SABO SABO OMG!!!1111!!! WTF!

  • Gamejtv

    Hmm I wonder who it might be. The only Goddamn character that didn’t make it that shoulda been in it. The person that has only a disguised version with one attack he did in the show in game… frankly I have no clue 😐

  • While it certainly does look like Sabo I wouldn’t count it out being someone random either. Hope it is Sabo though!