Syrakusan aiemman lenkkeilijän Juris Silenieks, joka on laatinut koko maailman asiakirjan nopeinta puolimaratonia varten, joukossa kengät tai saappaat, ja myös presidentti Justin Schneider pelaavat Salomon Speedcross Pro kengät 2018 -sarjassa. Työskentely Bullien kanssa maailman sisällä, Bad guy \u0026 Shepherd tarjoaa jatkuvasti käydyissä intensiivisissä toimissa voidakseen korostaa tarkalleen, kuinka tietyt kengät tai saappaat suorittavat.

Aloittaessasi Glider Trainer -sovelluksella, kumppanini ja minä asetimme nämä erityiseen analyysiin, ja Schneiderillä on epäilemättä pienempi määrä intensiivistä, mutta silti kiistatta todellista urheilutoimintaa: lyijysieppaussivut. Kumppanini ja minä nauhoitimme niitä ylöspäin ja löysin myös tietyille lyijysieppaussivun tuomioistuimen asiakirjalle muutamia ohjeita ja joitain pelinimikkeitä varten, ja ehkä en myöskään voinut uneksia pystyäni näin toimimaan kunnolla kengässä, jota ei ollut erityisesti tehty urheilutoimintaa. Muutamien tuntien sisällä, joista me kaikki nautimme, jotka sisälsivät yleensä nopeita sprintejä ja myös hyvin määriteltyjä alennuksia Salomon-kengistä verkossa, vaikka pelaammekin tietyn tuomioistuimen oppikirjan ympärillä, kumppanini ja minä käteisellä kokonaan kehottivat ja omat varpaani eivät myöskään vahingoittaneet. erityisen pienin sitten.

Koska henkilö ei aio viettää kauan varsinkin nauttia urheilutoiminnoista Glider Trainer -sovelluksen sisällä, kumppanini ja minä lisäksi annoimme heidän olevan tyypillinen tietty henkilö. Oma alkuperäinen vaikutelmani nahkaparilla on ollut se, joka on ollut paljon turvallisempi verrattuna ilmeiseen takarnahkapariin. Kumppanini ja nautin lyijykaappaussivuista sisällä. Se, että epäonnistuneet Salomon Speedcross 3 -kengät näyttivät olevan suuri yllätys, koska tattanahka on paljon joustavampi ja myös kumppanini ja uskon, että se tulee hankkimaan parempaa, kun käytän niitä paljon enemmän. Jokainen lava tuntui fantastiselta läpi täydellisen illan esiintymisen https://www.rodakthletics.com/ suhteen.

Erityisillä pohjallisilla on muutama kerros polyuretaanivaahtoa koskevasta kerroksesta yhdessä yhden tason venytyksellä yhden jalkan keskijalkaan (kaari). Yhdessä ylimääräisen keskijalan (kaarevan) avun kanssa: yksi asia, josta monet asustekengät jättävät pois: erityinen Glider Trainer on enemmän kuin tyydyttävä saavuttaessaan metropolin kävijöiden ja myös työmatkalaisten tarpeet.